Super Buckyball Tournament
Super Buckyball Tournament is a pulsating arcade style football championship set on a not-so-distant future. You’ll draft or enlist yourself to a squad of unique champions and compete with your friends within some of the galaxy’s most peculiar stadiums. Do you have what it takes to bring home the ultimate trophy? Pass, kick and fight your way up the ranks and become a champion today!
Each game is fresh and exhilarating due to the real-time physics-based core play and strong variety of characters available for you to forge your own personal playstyle.
Learn and master every character’s distinct ability and powerful ultimate. Coordinate advanced teamplay maneuvers with the assisted passing system, make it easier for you to pass the ball to your friends with the press of a single button.
The single-player career campaign allows to draft the champions of Super Buckyball to your lineup, level them up, unlock new abilities and even swap between them during live matches so you always get decisive control over your games!
Experience 6-minutes of adrenaline-charged 3v3 or 4v4 matches where you will face new and everchanging challenges as your opponent employ a myriad of possible strategies against you!