Super Hydorah
An evil force has launched an invasion over the Omios star. Only you, the most skilled and deadly pilot in the galaxy, can face the dreadful menace of the Meroptians, bio-mechanical creatures set in a ruthless war of conquest. Equip your ship, select a route and fight planet by planet against the hordes of Meroptians!
If you love unique experiences and handcrafted games, Super Hydorah is made for you!