SUPERHOT: Mind Control Delete
This is a separate game from SUPERHOT and you are not required to own one to play the other. MIND CONTROL DELETE gives you more insight into the world of SUPERHOT, more story, more explosive slow-motion gameplay.
MCD offers a more refined, sharper, brighter experience than any SUPERHOT so far.
Much deeper and longer than the original SUPERHOT, MCD will demand around 12-15 hours of your time. Might take longer if you’re a completionist.
If you purchase the original SUPERHOT on Epic Games Store by July 16, you'll automatically get MIND CONTROL DELETE for free when it's released.
To be clear - this does not apply if your copy of SUPERHOT was acquired for free as part of the big Free Games event in December. If your copy was free, then keep your eyes on this page on July 16th to take advantage of your special extra deep launch discount.
No, this is a one-time event. Purchasing SUPERHOT will only make you eligible for a free copy of MIND CONTROL DELETE until 16.07.2020. This means that 16.07.2020 (6PM CEST) will be the last day to qualify to receive a free SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE by purchasing SUPERHOT.
As a tiny token of our thanks to you, we hope that coordinating this massive, complicated giveaway scheme helps bring a bit more joy into your life.