Supernova Shards
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Embark on limitless space adventures, shaping realistic player-driven economies and societies!
Please share your suggestions in our Discord (Opens in new tab) or Telegram (Opens in new tab) communities – we really appreciate it!