STG Football
STG Football was specifically developed to cater to multiplayer gaming. The game accommodates up to 8 players, who engage in a 4v4 format game. This creates a strong focus on teamwork, where every player acts as the team captain for a quarter, devising the strategies and plays. As a result, each game is unique, mirroring the unpredictable nature of real-life football matches.
The teams are able to communicate with each other through real-time audio chat during the game. NOTE: We highly recommend you play with a videogame controller over a keyboard.
In this official NFLPA football game, you have the opportunity to play as Josh Allen, Davante Adams, Cooper Kupp, Aaron Donald, Patrick Mahomes II, and Aaron Rodgers. Each SuperStar is limited to playing in only one position, but they all possess unique skills to assist you in winning. As you play, you can upgrade their abilities to enhance their performance. So, who will you choose for your starting line up as you build your fantasy team?
STG Football prioritizes real-time action, allowing you to experience more playing and less watching! The rapid pace of the game creates an authentic arcade-style atmosphere, immersing you in the heart of the action. The matches are brief but packed with non-stop excitement and speedy play calling.
With every passing season, STG Football introduces new game functionality, new SuperStars, and innovative gameplay. Don't wait any longer! Download STG Football now and compete against the best.