Surviving Mars: Below & Beyond
The era of colonization is over and a new age of exploration has begun. You’ve just scratched the surface of Mars, now get ready to go below and beyond!
Back to the Bases - Expand your colony into caves and lava tubes under the surface.
Mine Your Own Business - Go below the surface and beyond the red planet to mine new resources.
Branching Paths - The Recon and Expansion research trees unlock additional features for exploration.