Surviving Mars: In-Dome Buildings Pack
Expand your colony with the first Surviving Mars Content Creator Pack from longtime Paradox community modder Silva - the In-Dome Buildings Pack. Take your colony to the next level with 8 buildings and technical additions to help you make the red planet feel a little more like home. This pack expands housing options and introduces more community buildings.