Surviving Mars - Mysteries Resupply Pack
Just when you think you have a handle on your resource management, the weird and wonderful mysteries of space travel come knocking at your dome: Mysteries Resupply Pack, the new free content pack for Surviving Mars, adds three new mysteries for players to investigate and survi...
Just when you think you have a handle on your resource management, the weird and wonderful mysteries of space travel come knocking at your dome: Mysteries Resupply Pack, the new free content pack for Surviving Mars, adds three new mysteries for players to investigate and survive.