Suzerain: Kingdom Of Rizia
Embark on a royal journey in Suzerain's first DLC. Embrace the crown as King Romus Toras, and lead the Golden Kingdom to a new era. Reclaim lost territories through diplomacy or force. Engage with royal houses and oversee the resources of Rizia. How will you reign?