Sweet Transit - Locomotive Pack
The Sweet Transit Locomotive Pack contains a variety of new trains, an electric wagon and cosmetics for your settlements.
The Sweet Transit Locomotive Pack includes a selection of new trains of all fuel types, alongside a new storage wagon and cosmetic settlement décor.