Sylvio And The Moutain Giants
This open world platformer offers a vast world to discover with many passages to unlock and monsters to avoid or face.
But these new riches attracted greedy explorers who had no interest in plundering them.
Fortunately, the spirit of the forest was once powerful and was able to fight off these invaders by summoning the Mountains Giants.