Symphony of War: The Nephilim Saga
Enter Tahnra, a land savaged by war. You will build and lead a grand army against a corrupt adversary. Gather heroes, form bonds, and lead your force in turn-based battles. Make use of tactics, terrain, morale and more to bring peace to the land!
At the turn of the millennium, the world of Tahnra is headed for a reckoning. The long and bloody conflict of Veridian Succession left the Empire of Veridia scarred, its people subject to brutal hardships. Under the reign of Empress Florina, the vicious cycle seemed to be broken, until a rogue General abducted her from the capital, mustering his own armies and raising the flag of rebellion. You, a young academy graduate, will command an expedition against these forces… a conflict that will set off a chain of events and shake the very foundations of the world.
Gameplay focuses on grand-scale operations, outwitting & out-planning opponents while individual battles are waged automatically & are thrilling to watch.
Tactics win engagements. Logistics win wars. Once the dust settles, it's time to collect the wounded, rally the troops & prepare for another battle in the long march to peace.
The graduates of the Imperial War Academy were sent to quickly contain a rebellion, but became embroiled in a vicious plot far beyond what they could imagine.