During early access, you can play the ranked game mode of Synergy of Serra against other players all around the world. You can manage your suitcases (card collections) to find new synergies and strategies. And you can trade your cards with other players so you can always play with your favorites. We will continuously add more features and new game modes as development progresses.
You can always give us feedback on Synergy of Serra or report bugs through our support portal. Or you can talk to us directly in our Discord Community and follow us on social media.