Tacoma
An Abandoned Space Station. A Mysterious AI. And You. The crew of Lunar Transfer Station Tacoma were going about their workaday lives when disaster threw them into chaos. Discover what fate awaits them in Fullbright's bold and innovative followup to Gone Home.
Six crewmembers lived and worked on space station Tacoma, forming relationships, experiencing love and loss, and facing crisis together. Discover not just what happened to these people, but what makes them who they are, through your role as an interactive investigator. The story is told through a series of fully voiced and animated interactive AR scenes, immersing you in the events on Tacoma.
Explore Tacoma Station both physically and digitally. Unlock doors and drawers to find meaningful objects, notes, and physical artifacts, while simultaneously exploring extensive records of the crew’s digital communications and personal thoughts. Every facet of the crew’s experience on Tacoma is part of your investigation.
Experience life in the year 2088. Discover a rich fictional universe that depicts humanity’s expansion into low-Earth orbit and beyond. A deeply-imagined speculative vision of the near future from the award-winning story team behind Gone Home and BioShock 2: Minerva’s Den.
Tacoma is estimated to take around 2 to 5 hours to complete. How deep you dig and how much detail you find is up to you. Tacoma is a non-combat, non-puzzle-focused game. The details of the story and gameworld are there for you to discover at your own pace.
A smart and thoughtful science fiction mystery featuring a cast of believable, nuanced characters.