Tangle Tower
Unravel a thrilling mystery by exploring a strange and twisted mansion, discovering curious clues, interrogating peculiar suspects and solving unique puzzles. Will you be able to uncover the secrets of Tangle Tower?
Tangle Tower is a delightful time all the way through. Its gorgeous art style, animation, intriguing mystery, and full voice acting make it stand out, even among the best of its contemporaries. While the ending does feel rushed, there's still plenty here to love and it only makes me want more of Detective Grimoire and Sally's sleuthing.
Tangle Tower's fun, inventive puzzle-solving, colorful personalities, and engaging murder mystery make it tough case to walk away from.