Tank Hunter 2
This is a simple game of tank play. The main driver of the game is to get points to experience different tanks. There are 16 different tanks, and hopefully one you will like.
In the game, you can use additional armor features to provide a certain amount of additional protection for the weak parts of the tank.
In defense mode, you can use a train box obstacle to provide some cover for yourself.
In endless mode, only one tank can be used in, but as a bonus, the tank's loading time can be reduced to as little as one second, giving you a unique high-speed combat experience.