Tavern Master
Tavern Master is all about managing your medieval tavern. You start with a very small room, couple of benches and tables and build your way up to a huge successful tavern with a kitchen, rooms for guests, group of loyal staff and much more!
Tavern Master is a medieval tavern management game where you are in charge of building, maintaining and running your very own cozy tavern!
You will have many tools at your disposal that will help you create a perfect tavern. There are many different walls, floors, fences, stairs and furniture that will make every tavern unique. At the beginning there will not be enough gold to buy the best quality furniture but as your business grows so will the tavern! As a cherry on top, make sure to think of an amazing name for it!
In order to attract customers you will need to have enough seats and tables with a light source close by. The surrounding area also needs to look beautiful and decorations will help with that. At one point there will be a lot of guests coming in and it is important that your staff can serve everyone before they leave angry from waiting too long. In order to do that you will have to design the space so there is an efficient way for your employees to walk in an optimized route.
There are many different possibilities in Tavern Master and there is no single best way to play. You can spend your time decorating the tavern and making it look cozy and beautiful, you can work towards maximizing revenue by adjusting seating arrangement, prices and salaries for the staff or figure out a completely new way like building only bedrooms instead of having the bar and the kitchen.