Tavernacle!
Grab your hammers & start to craft in this co-op Tavern Defense in solo or up to 4 players. As a team of Dwarves, you must gather supplies & build towers to protect your beloved brewery. Explore the world & learn to cooperate to achieve victory in this chaotic multiplayer game!
A shadow has fallen across Upper-Left-Earth and threatens the realm of Dwarves. Monsters gather on the horizon, ready to plunge the world into an era of sobriety. Ensure the dark hordes are driven back and the brewery keeps pumping out the lifeblood of the Dwarven people. So, grab a hammer, fill up that mug, and get crafting to protect the beer.
Dwarves do not watch the fight from above. They're too short and besides, how would you get a beer up to the heavens anyway? No, you’re needed on the front lines! Hunt down resources across the map, dodge enemy attacks, and build up a robust defense just in time to turn the hordes back. Punt rocks, wood, iron and many more materials.