Ten Dates
Ten Dates is the sequel to the interactive rom-com, Five Dates. Misha, a millennial from London in search of that elusive in-person connection, tricks her best friend Ryan into going to a speed dating event with her.
Ten Dates is the sequel to the interactive rom-com, Five Dates. Misha, a millennial from London in search of that elusive in-person connection, tricks her best friend Ryan into going to a speed dating event with her. Each with their own five potential matches, Misha and Ryan must pluck up the courage and turn on the charm to date wildly different personalities.
Misha is a captivating city single searching for her perfect match. Her magnetic charm and quick wit leave a lasting impression on all who cross her path. With a sparkling personality, is she the missing piece to someone's love puzzle?
A non-conformist rebel with a sharp wit. Explore the world of activism and arcane interests with this guarded, passionate firecracker.