TENSEI
Project yourself into the game, relax, and let yourself become immersed in gameplay.
Use triple jumps to navigate from platform to platform while collecting Orbs (ink droplets). Orbs can grant you Boost Mode, letting you turn into a dragon and giving you dynamic flight abilities to navigate new areas.