THE COMPANION
A cinematic gaming experience. Play as an animal in the spiritual realm. Journey on a quest of purpose and fate. Explore a magical and beautiful world where visions of a past, present, and future, guide you. Collect Essence and find Artifacts that aid in building a link to the corporeal realm.
A great experience to have playing in the background while you study, do chores, workout, or if you are just looking to relax.