The Count Lucanor
Pixel adventure inspired by classics like Zelda and Silent Hill. The Count Lucanor is an amazing mystery and horror adventure set in a fairytale world. The game features important choices, alternative endings, secrets and different ways to solve puzzles.
Join Hans in a fantasy world and experience a unique adventure, full of surprises and challenges. Get hooked on an immersive tale, where every decision counts and every clue is a piece to solve the puzzle and get the treasure. Unravel the sordid secrets of the castle, meet colorful characters, and remember: horror always lurks beneath the surface.
A thoroughly enjoyable survival horror title that can provide good scares and a great atmosphere.