The Crew Motorfest Gold Edition
Gold Edition (2024) includes the Year 2 Pass, featuring the Chase Squad experience and up to 20 additional vehicles to add to your collection: 7 exclusive Chase Squad vehicles + 13 vehicles as monthly drops.
Welcome to Motorfest! This year-round festival lets you enjoy the best experiences car culture has to offer.