The Crust
Welcome to the Crust is a game in which you are given the role of CEO of a giant lunar colonization company. It is a large-scale economic simulation game in which you have to find a balance between survival and development, managing the infrastructure, resources and team.
In The Crust, you build a colony on the Moon - and lay the groundwork for the exploration of deep space! Mine valuable resources, automate production, manage scientific expeditions, and explore the lunar surface. 400,000 kilometers away from Earth, you will see just how vast the cosmos really is, and how little we yet know about its mysteries. Get ready to face some tough choices- after all, the future of mankind may depend on your decisions...