The Darkside Detective A Fumble in the Dark
Twin Lakes is a cursed city. Less cursed than say, “Demons are tearing it apart” but more cursed than “always loses its keys” or “often steps in puddles”. It’s roughly in the middle of the cursed scale, is what we’re trying to say.