The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass
The Worm Cult is back, seeking revenge for its defeat during the Planemeld. Experience four new content updates plus a cooperative in-game event that will change the world of Tamriel! Includes two dungeon packs, two-part story content, and a new zone.
In a direct sequel to the ESO main story, the Worm Cult is back and seeking revenge for its defeat during the Planemeld. Travel to the island of Solstice and help unite the Three Alliances against an old foe that has mysteriously returned.
With the 2025 Content Pass, you can experience four new content updates plus a cooperative in-game event that will change the world of Tamriel! Includes two new dungeon packs, two-part story content, and a brand-new zone to explore.
Travel to the mysterious island of Solstice and begin your new adventure where The Elder Scrolls Online's main story left off. Though Molag Bal and Mannimarco were defeated in the Oblivion plane of Coldharbour, the Worm Cult has returned. Unravel the cult's dire plans for Tamriel and uncover the secrets of the Writhing Wall, a colossal arcane barrier that divides the island. Tamriel hangs in the balance!
Discover four major content updates, featuring a world-changing in-game event where you and your fellow players must stand against the Worm Cult and breach the Writhing Wall! Includes two dungeon packs (four new dungeons total), two-part story content, the in-game event, and a brand-new zone to explore.
Venture into a new 12-person PvE trial, contend with dangerous new monsters and bosses, immerse yourself in captivating new delves and public dungeons, experience a host of new stand-alone quests and characters, and earn unique in-game rewards.
Purchase now to get immediate access to a new mount, pet and emote pack, plus bonus rewards when Seasons of the Worm Cult Part 1 launches in June.