The Elder Scrolls Online: 2025 Premium Edition
Get the 2025 Premium Edition to experience all ESO adventures in one place and begin your journey in the world of Tamriel. Includes the Base Game, 2025 Content Pass, and all eight previous Chapters.
In a direct sequel to ESO's main story, the Worm Cult is back and seeking revenge for its past defeat. Help unite the Three Alliances against an old foe.
With the 2025 Content Pass, experience four new content updates plus a cooperative in-game event that will change the world of Tamriel!
Travel to the mysterious island of Solstice and begin your new adventure where The Elder Scrolls Online's main story left off. Though Molag Bal and Mannimarco were defeated in the Oblivion plane of Coldharbour, the Worm Cult has returned. Unravel the cult's dire plans for Tamriel and uncover the secrets of the Writhing Wall, a colossal arcane barrier that divides the island. Tamriel hangs in the balance!
Discover four major content updates, featuring a world-changing in-game event where you and your fellow players must stand against the Worm Cult and breach the Writhing Wall! Includes two dungeon packs (four new dungeons total), two-part story content, the in-game event, and a brand-new zone to explore.
Venture into a new 12-person PvE trial, contend with dangerous new monsters and bosses, immerse yourself in captivating new delves and public dungeons, experience a host of new stand-alone quests and characters, and earn unique in-game rewards.
Travel the expansive land of Tamriel and discover a whole world of adventure. Explore the mushroom forests of Morrowind, battle fearsome foes in the Daedric realms of Oblivion, or face off against other players in multiple types of PvP combat.
Immerse yourself in award-winning storytelling that's crafted with the same spirit as your favorite Elder Scrolls games. Discover an ever-growing world and its diverse cast of characters with friends or solo.
Purchase now to get immediate access to a new mount, pet and emote pack, plus bonus rewards when Seasons of the Worm Cult Part 1 launches in June.