The Elder Scrolls Online Deluxe Collection: Gold Road
The Elder Scrolls Online Collection: Gold Road is ideal for adventurers, who wish to access all major Chapter zones and quests found across Tamriel. The Collection: Gold Road includes the Gold Road Chapter in addition to the base game AND all previous Chapters.