The Elder Scrolls Online Deluxe Upgrade: Gold Road
A forgotten Daedric Prince has returned, bringing chaos to West Weald! Explore a new zone and defend the city of Skingrad. Customize your skills like never before with the new Scribing system and create your own one-of-a-kind playstyle.