The Elder Scrolls Online: Housing Starter Pack
Seabloom Villa Unfurnished House
Blossom lovers will delight in this picturesque villa perched on the western coastline of Auridon! With its elegant design, this cozy home awaits any who seek to nurture its blooms to life while enjoying how the light dances on the nearby rippling waters.
The Crowns are for use in the Crown Store. The Crown Store can be accessed in-game to browse and purchase unique furnishings, houses, pets, mounts, costumes for your character, and other virtual goods and services.