The Elder Scrolls Online Upgrade: Gold Road
For the first time in The Elder Scrolls Online, a new Daedric Prince walks Tamriel. Forgotten to even her most devout followers, Ithelia has returned. Why has she returned now? And what are her followers' plans for West Weald? Embark on an adventure to preserve reality before the threads of fate unravel in Ithelia’s wake.