Alcatraz
Try to escape from one of the most famous prisons in the world, Alcatraz. Many have tried to Escape. Many have failed. Now is your chance to add your name to this list of ‘famous’ escape attempts as you try and escape from one of America’s strongest prisons.
Alcatraz Federal Penitentiary has been painstakingly rebuilt in The Escapists. Master the routine, plan your strategy and execute your very own Alcatraz escape!