Duct Tapes are Forever
‘Duct Tapes Are Forever’ is all new downloadable content which transports The Escapists to the secret world of spies, evil villains and tuxedos.
A villainous boss is determined to track down and capture all the spies who consistently scupper his plans. Take control of a tuxedo-clad super spy as you find yourself trapped in a lair, guarded by henchmen.