The Escapists 2 - Wicked Ward
Things have taken a strange turn in the locked off wings of an abandoned hospital. A mad scientist and his hoard of undead guard their territory. Once again, you’ll have to craft, fight and scheme your way to freedom from this eerie supernatural slammer.
A mad scientist and his hoard of undead guard their territory within the gothic halls. Outside an ominous sky of thunder, rain and lightning blankets the surrounding woods.