The Evil Within: The Assignment
Experience survival horror from a new perspective with The Evil Within: The Assignment.
The first installment of a two-part, story driven expansion for The Evil Within, players take on the role of Detective Juli Kidman, Sebastian Castellanos’ mysterious partner, in a concurrent story that illuminates her whereabouts during the main campaign of The Evil Within.
Encounter disturbing new enemies, new mysteries and new horrors as players discover Kidman’s hidden motivations and her enigmatic connection to the shadowy group, Mobius. Dive deeper into The Assignment to uncover more of the world inside Tango Gameworks' The Evil Within.