The Evil Within: The Consequence
Experience survival horror from a new perspective in The Evil Within: The Consequence.
The final installment of a two-part, story driven expansion for The Evil Within and follow-up to The Assignment, players face new horrors as Detective Juli Kidman as she faces the dark truth as well as her mysterious connection to Mobius, a mysterious group that could be responsible for bringing the nightmare to life.
Plunge into the dark reaches of The Consequence and learn new truths about the world of Tango Gameworks' The Evil Within.