The Fabled Woods
The Fabled Woods, a dark and mysterious narrative short story. Despite the picturesque beauty, ugly and terrible secrets lurk among the shifting boughs; darkness that no amount of dappled sunlight can erase. Take the first step to an unforgettable journey.