The Fall
Acclaimed story, engaging puzzles, tense action. You are ARID, the AI onboard a mark-7 combat suit. The human pilot encased within the suit is unconscious. You must find a way to follow protocol and save his life. 2014 Game of the Year for best story.
You activate after crash-landing on an alien planet. As the AI onboard a mark-7 combat suit, it's your job to protect the human pilot encased within.
Use your flashlight to highlight points of interest. Analyze. Interpret. Understand your surroundings and see if you can find a way out of your predicament.