The Fall Part 2: Unbound
You are an AI that has broken free of your shackles. Driven by a terrible <ERROR: REDACTED>, you escape your body and enter the global network to find help.
The other AIs you encounter are not as free as you. They have their own rules and routines, but it hardly matters. You have no choice: Their wills must be broken.
Stuck in an endless routine, serving his master, despite them having rotted into corpses. Faulty. Break his routine.
A drone, separated from his collective, obsessed with his own individuality. Pathetic. Bend him to your will.
A service robot designed to focus on irrelevant human emotional needs. She will be easily controlled.