THE GENERAL SAGA
Choose one general from a variety of professions and gather your friends to make up your party.
Strengthen your party with equipment items and special techniques to survive for the full time limit.
Where should the collected characters be placed and in which direction should they attack?
Use your own unique formations to face the myriad of enemies that are closing in on you.
Various events are recorded according to the results of the war, creating your own personal history.
It is up to you to decide how the 1000-year battle will end in a multi-ending system.