The Karate Kid: Street Rumble
Sweeping across iconic locations of the first three classic The Karate Kid movies from the 1980s, you’ll step out of the dojo and into the streets of the West Valley and Okinawa as you battle waves of enemies in this pixel art, side-scrolling, beat ‘em up adventure. Play as Daniel LaRusso, Mr. Miyagi, Ali Mills, or Kumiko as you set out to defeat Johnny Lawrence, John Kreese, Terry Silver, and others intent on establishing dominance over Miyagi-Do Karate forever. This game features intense martial arts combat and frenetic action mixed with plenty of retro flair from the original movies.