THE KING OF FIGHTERS XV
Since its debut in 1994, the KOF fighting game series has been driving the world to new heights of excitement with its appealing characters and unique game system. Six years have passed since the last title in the series, and now KOF XV surpasses all of its predecessors in terms of graphics, systems, and online experience!
Classic popular characters, heroes and villains revived from the dead, new challengers, and more! The most epic dream match in KOF history is about to begin!KOF's story reaches its climax!
Includes a Gallery with movies and voice samples, and a new DJ STATION with over 300 popular songs from the KOF series and more.