The Last Campfire
The Last Campfire is an adventure game from Hello Games (No Man's Sky), a story of a lost ember trapped in a puzzling place, searching for meaning and a way home.
Travel deeper into the lands beyond the dark forest and overcome the adversities before you.
Discover beautiful wilderness filled with lost folk, strange creatures and mysterious ruins.