The Life and Suffering of Sir Brante
Set in a ruthless world where any form of dissent is mercilessly crushed, the story follows a man who has dared to challenge the existing order. Set out on a lifelong journey and become an individual able to carve out their own destiny... But remember that freedom never comes cheap.
Every imperial citizen's life is predetermined by their estate. The deities known as the Twin Gods have bestowed this truth to the world, dividing mortals into Lots. The nobles lead and rule over others, while the clergy guides people on the one true path, and the lowborn suffer, toiling away for the glory of the Empire. You may accept your fate without question, but it is also in your power to change the cosmic order that governs all.
Divided into chapters, the game keeps track of the player's deeds, the skills they acquired, as well as other overlapping circumstances that shape a unique plotline for each playthrough. Every decision has its consequences and you will be held accountable throughout the entire journey. To protect your family and loved ones, to impose the rule of the Emperor and make a fortune, or to try and change the world as you see fit... Make your choice, but beware of the follies of pride and ambition.
The first complete walkthrough can take you upwards of 15 hours! The unpredictable conclusion to the game's story hinges solely on your actions: the fates of your character and members of his family, their friends and rivals, as well as the outcome of the monumental events that shall determine the future of the Empire – you can decide it all!