The Long Dark: Wintermute
The episodic story-mode for The Long Dark, WINTERMUTE, includes four of the five episodes that form WINTERMUTE. Episode Five is in development, and is slated for a late 2023 release. This will bring the WINTERMUTE storyline to its conclusion.