The Metronomicon: Slay the Dance Floor
Packing in a fully-fledged story mode with a colorful cast of musically-empowered heroes and villains, The Metronomicon sees you take control of a party of eight new masters of the “rhythmic combat arts” to wage musical warfare against a multitude of dance-mongering fiends. Control up to four concurrent heroes as they cast powerful spells, buff their teammates, and beat down their enemies with a variety of magical loot and groovin’ dance moves.
The Metronomicon features a fantastic, fully-licensed soundtrack featuring some of the hottest electronic, synthwave, chiptune and indie artists, including an unreleased track from Shiny Toy Guns, tracks from YACHT, Perturbator, J-Punch, Dj CUTMAN, and many, many more.