The Outbound Ghost
The Outbound Ghost is an adventure RPG about helping ghosts ascend to the afterlife. The town of Outbound is, quite literally, a ghost town – a home to troubled spooks with unresolved earthly issues, condemning them to an eternity haunting their old ahem haunts.
Battle the past, gain new abilities, solve puzzles, and uncover the mysteries of Outbound to help its unliving residents find peace, freeing them from the shackles of their ghostly limbo.