The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition Upgrade
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition is the ultimate way to play the award-winning RPG from Obsidian Entertainment and Private Division. Including the base game and all DLC, this remastered masterpiece is the absolute best version of The Outer Worlds.
Players who already have The Outer Worlds and its associated DLC, Murder on Eridanos and Peril on Gorgon, on the Epic Games Store can upgrade to The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition for a reduced purchase price.* To enable the upgrade purchasing option, players must be signed into the same Epic Games Account they used to purchase the base game and its associated DLC.