FAQ
The Outlast Trials is a complex experience and the most challenging production the studio has ever faced. We need your feedback to help us refine and balance the game. Murkoff's experimental program is waiting for you.
In addition to bug fixes and improvements on balance and core gameplay, the full version will have more of everything: trials, challenges, enemies, perks, customization, etc. Most of these will be introduced gradually during the Early Access phase.
The Early Access build will include all the main features and be fully playable.
No definitive plans here yet, but it is likely that the price will be increased over the course of the Early Access period.
We currently use the Discord server as our primary way to talk to our community. We also look forward to reading your feedback via our Steam forums and social media channels.