The Pillar
Escape room game leading throughout mystery islands. Solve dozens of puzzles in the first-person adventure.
Cleverly mixing mystery and puzzle-solving, the Pillar takes you deep into an unknown world where you explore and relish your surroundings. Each Island has its own unique feel and secrets and it's up to you to solve them.
In order to solve puzzles, you must pay attention to things around you as they change and evolve. Keep a clear and open mind as you approach them which unfolds another room to another mystery, another puzzle, and a challenge.
Your only hope is to find your way from the everchanging maze of puzzles and escape the mythical cage. Can you solve them all and... wake up?